3η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - Πάτρα 30 Μαρτίου 2006
--- ΓΕΝΙΚΑ
Ευρισκόμενοι στο τελευταίο στάδιο της προετοιμασίας του 1ου ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ ΧΟΡΩΔΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ- 15ου ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΧΟΡΩΔΙΩΝ και μετά από την τεράστια απήχηση του διεθνούς εγχειρήματος μας, αισθανόμαστε αρχικά την ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ, ως Οργανωτικός Φορέας (ΠΟΛΥΦΩΝΙΚΗ ΧΟΡΩΔΙΑ ΠΑΤΡΑΣ- ΠΑΤΡΑΪΚΗ ΜΑΝΤΟΛΙΝΑΤΑ & ΜΙΚΤΗ ΧΟΡΩΔΙΑ), να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΜΕ ΘΕΡΜΑ, όλους τους φορείς αλλά και τους μεμονωμένους φίλους- Συνέδρους, πού δήλωσαν συμμετοχή, στο μεγάλο αυτό για τη Χορωδιακή Πράξη της χώρας μας, γεγονός.
Με την 3η ανακοίνωση μας, θέλουμε να σας μεταφέρουμε τις τελευταίες λεπτομέρειες και διάφορες οργανωτικές οδηγίες, πριν από την άφιξη σας στην Πάτρα, ούτως ώστε να περιορίσουμε κατά δύναμη στο ελάχιστο, προβλήματα, αδυναμίες και οργανωτικές μας παραλείψεις, για τις οποίες ζητούμε εκ προοιμίου την επιείκεια σας, την κατανόηση αλλά και την ουσιαστική σας βοήθεια.
--- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
- Για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών του Συμποσίου- Συνεδρίου (εις το εξής θα αναφέρεται ως Σ. Σ.) ο κάθε μετέχων θα έχει και τον προσωπικό του κωδικό αριθμό, ο οποίος αναφέρεται ήδη στο συνημμένο έντυπο ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, τον οποίο παρακαλούμε να ΕΝΘΥΜΕΙΣΘΕ, διότι με αυτό τον τρόπο θα μας βοηθήσετε σημαντικά.
- Στο ίδιο έντυπο, παρατίθενται και οι εισηγήσεις- εργαστήρια
στα οποία έχετε δηλώσει συμμετοχή. Σε περίπτωση πού
απαιτηθεί κάποια μεταβολή, θα σας παρακαλούσαμε άμεσα
να μας το γνωρίσετε τηλεφωνικώς, καθ όσον ορισμένες
εισηγήσεις- εργαστήρια, έχουν ξεπεράσει το οριακό σημείο,
δυνατότητας συμμετοχής.
- Κάθε μετέχων στο Σ. Σ. θα εφοδιαστεί, με την άφιξη του στην
Πάτρα, πλέον του προβλεπόμενου Συνεδριακού υλικού και
με ειδική διαπίστευση συμμετοχής, διαφορετικού χρώματος
ανά κατηγορία μετέχοντος (Σύνεδροι, συνοδοί, χορωδίες,
Οργανωτική Επιτροπή κ.λ.π.), την οποία οφείλετε να "φοράτε" καθ όλη τη διάρκεια των εργασιών του Σ.Σ., διότι διαφορετικά δεν θα επιτρέπεται η κίνηση σας στους χώρους του Σ. Σ..
Είναι μία εξαιρετικά σημαντική λειτουργία, η οποία επίσης
θα μας βοηθήσει.
- Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, σε θέματα διαμονής, θα λειτουργεί επί 24ώρου βάσεως, ειδική υπηρεσία της Οργανωτικής Επιτροπής, προκειμένου να καλύψει την οποιαδήποτε ανάγκη σας, άμεσα και στην οποία θα πρέπει να αποτείνεστε σε κάθε περίπτωση (αρμόδια Κα Μαρία Σολωμού τηλ. 6944/517627).
- Για οποιοδήποτε ζήτημα πού αφορά σε παρακολούθηση εισηγήσεων, εργαστηρίων, βεβαιώσεων και λοιπών παρεμφερών διαδικασιών, θα πρέπει να αποτείνεστε στην Γραμματεία (αρμόδια Κα Νεκταρία Μπουκιστιάνου, τηλ. 6945/813354 και Κα Γιώτα Αντωνίου τηλ. 6944/228577), πού θα εδρεύει στο χώρο των εργασιών του Σ. Σ.. Με την ευκαιρία σημειώνουμε, πώς για ΟΛΟΥΣ τους Συνέδρους, θα εκδίδονται καθημερινά ενυπόγραφες βεβαιώσεις, συμμετοχής τους στα εργαστήρια των επιλογών τους, για αρχειακούς η υπηρεσιακούς λόγους, οι οποίες θα παραλαμβάνονται από τη Γραμματεία.
- Για τα ταμειακά σας θέματα (οφειλές, διαφορές, υπόλοιπα κ.λ.π.) η Ταμειακή μας Υπηρεσία θα είναι στη διάθεση σας, στον ίδιο χώρο (αρμόδιος Κος Γιώργος Σταματόπουλος, τηλ. 6972/483995).
- Ο εκθεσιακός χώρος του Συνεδριακού και Πολιτιστικού Κέντρου του Πανεπιστημίου Πατρών (φουαγιέ)(εις το εξής θα αναφέρεται ως Κέντρο), θα διατεθεί για την κάλυψη και προβολή, όσων εκ των χορωδιακών φορέων το έχουν ήδη ζητήσει (ανακοίνωση Νο 2). Σε περίπτωση πού εκ των υστέρων ζητηθεί, θα προσπαθήσουμε με επιφύλαξη μας να εξυπηρετήσουμε και άλλους φορείς (αρμόδιος Κος Χρήστος Πούλιος, τηλ. 6946/168857).
- Δεν το ευχόμαστε, αλλά στην περίπτωση πού συμβεί το οποιοδήποτε περιστατικό υγείας, οργανωμένη μονάδα πού θα εδρεύει στο χώρο του Κέντρου (ιατροί, φαρμακοποιοί και εθελοντές του Ε.Ε.Σ.) θα είναι επί 24ώρου βάσεως έτοιμη, προκειμένου να αντιμετωπίσει το κάθε τι.
- Η παρακολούθηση ΟΛΩΝ των εργασιών του Σ. Σ. θα
καλυφθεί εντύπως από τα δύο βιβλία πού η Οργανωτική
Επιτροπή θα εκδώσει (γενικής ύλης του Σ. Σ. και
προγραμμάτων όλων των συναυλιών).
- Η διακίνηση σας, εντός του Κέντρου, θα διευκολυνθεί από το
συνημμένο σχεδιάγραμμα του, στο οποίο αναλυτικά
παρουσιάζονται οι χώροι των εργασιών και των
συναυλιών του Σ. Σ..
- Για την εξυπηρέτηση σας από το κυλικείο του Κέντρου στα
διαλείμματα των Συνεδριών, θα εφοδιαστείτε με ειδικές
κάρτες, τις οποίες και θα επιδεικνύετε στους αρμοδίους. Για
επί πλέον του ενός καφέ (κ.λ.π.), το κόστος κατά άτομο θα
είναι € 2,50.
- Για την καλύτερη οργάνωση της εκδρομής των συνοδών στα
Καλάβρυτα το Σάββατο 29.4.06, της παρακολούθησης της
Θείας Λειτουργίας στον Ι.Ν. ΑΓΙΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ την Κυριακή
30.4.06 και της επίσκεψης στην ΑΧΑΪΑ ΚΛΑΟΥΣ (μετά τον
εκκλησιασμό), σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τα
σχετικά στοιχεία στην Γραμματεία, με την άφιξη σας στο
Κέντρο.
- Το πρόγραμμα των εργασιών του Σ. Σ. βρίσκεται συνημμένο
στην παρούσα ανακοίνωση μας και για δική σας διευκόλυνση
με την επισήμανση των αιθουσών στις οποίες οι εισηγήσεις
και τα εργαστήρια θα πραγματοποιούνται.
- Σύμφωνα και με την 2η ανακοίνωση μας, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ,
όσοι χορωδιακοί φορείς, επιθυμούν την ανάληψη της
επόμενης διοργάνωσης, με τη μορφή του Διεθνούς
Χορωδιακού Συμποσίου ή μόνον του Πανελληνίου Συνεδρίου
Χορωδιών, να το δηλώσουν στην Οργανωτική Επιτροπή,
προκειμένου να κινηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες
κατά τη διάρκεια της παραμονής των Συνέδρων στην Πάτρα.
- Επισημαίνεται πώς η προγραμματισμένη εκδρομή στα
Καλάβρυτα για το Σάββατο 29 Απριλίου, αφορά ΜΟΝΟΝ στους συνοδούς. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, τυχόν
Σύνεδροι, πού εκ παραδρομής δήλωσαν συμμετοχή σε αυτήν
τη μετακίνηση, δεν έχουν υπολογισθεί. Επίσης αν κάποιοι
εκ των συνοδών, δεν έχουν δηλώσει συμμετοχή, θα πρέπει
τηλεφωνικώς, με τη λήψη αυτής της ανακοίνωσης μας, να
μας το γνωρίσουν (θέμα εισιτηρίων, διατροφής κ.λ.π.)
- Για λόγους ευνόητους, δεν θα επιτρέπεται η χρήση βίντεο,
μαγνητοφώνων και κινητών τηλεφώνων, κατά τη διάρκεια των
εισηγήσεων, των εργαστηρίων και των συναυλιών.
- Ολες οι εργασίες του Σ. Σ. θα καταγραφούν, για την
έκδοση των σχετικών πρακτικών, τα οποία μετά τη λήξη του
Σ. Σ. και σε εύθετο χρόνο, θα αποσταλούν στους Συνέδρους.
Οι συναυλίες θα ηχογραφηθούν και το σχετικό διπλό
C.D. θα αποσταλεί, σε όσους έχουν ήδη ζητήσει την
προμήθεια του, έναντι € 10, τα οποία παρακαλείσθε όπως
καταβάλετε στο Ταμείο του Σ. Σ.. Όσοι εκ των υστέρων το
επιθυμούν θα μπορούν να το δηλώσουν στην Γραμματεία
του Σ. Σ.
--- ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΥΝΕΔΡΩΝ
Οι Σύνεδροι με πρωτοβουλία της Οργανωτικής Επιτροπής του Σ. Σ. θα μετακινηθούν (όσοι εξ αυτών έχουν δηλώσει και όπου αυτό είναι δυνατόν), σύμφωνα με το πιο κάτω πρόγραμμα (αρμόδια κα Πόπη Φραντζή, τηλ. : 6936/334334)
ΑΘΗΝΑ- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ (λεωφορείο Νο 1)
Αναχώρηση ώρα 09.00 (ΑΚΡΙΒΩΣ). Προβλεπόμενη άφιξη στην Πάτρα (Σ. Κ.) ώρα 12.00
ΑΘΗΝΑ- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ ΣΤΑΔΙΟ (λεωφορείο Νο 2)
Αναχώρηση ώρα 09.00 (ΑΚΡΙΒΩΣ). Προβλεπόμενη άφιξη στην
Πάτρα (Σ. Κ.) ώρα 12.00
ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΝΙΚΑΙΑ (λεωφορείο Νο 3)
Αναχώρηση από Πειραιά ώρα 09.30. ΝΙΚΑΙΑ ώρα 10.00. Προβλεπόμενη άφιξη στην Πάτραν (Σ. Κ.) 13.00
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ-ΑΚΡΑΤΑ (λεωφορείο Νο 4)
Αναχώρηση από αεροδρόμιο ώρα 11.45. ΑΚΡΑΤΑ 14.20 (κόμβος Εθνικής). Προβλεπόμενη άφιξη στην
Πάτρα (ξενοδοχείο PORTO- RIΟ) 15.00 περίπου.
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (λεωφορείο Νο 5)
Αναχώρηση από MACEDONIA PALACE, ώρα 06.00 (ΑΚΡΙΒΩΣ). Παραλαβή από ΛΑΡΙΣΑ (07.45),
ΒΟΛΟ (08.30), ΜΠΡΑΛΟΣ (11.00), ΑΜΦΙΣΣΑ (12.00),
ΙΤΕΑ (12.10), ΓΑΛΑΞΕΙΔΙ (12.30).
Προβλεπόμενη άφιξη στην Πάτρα ώρα 14.30 (ξενοδοχείο
PORTO-RIO)
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (Λεωφορείο Νο 6)
Αναχώρηση από MACEDONIA PALACE, ώρα 07.00 (ΑΚΡΙΒΩΣ). ΛΙΤΟΧΩΡΟ (Κέντρο Υγείας) 08.15.
Προβλεπόμενη άφιξη στην Πάτρα ώρα 14.30 (ξενοδοχείο FLORIDA BLUE BAY-Ψαθόπυργος)
ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑ-ΤΡΙΠΟΛΗ (Λεωφορείο Νο 7)
Αναχώρηση από Κυπαρισσία ώρα 08.00 (ΑΚΡΙΒΩΣ). ΤΡΙΠΟΛΗ 10.15. Προβλεπόμενη άφιξη στην Πάτρα (Σ.Κ.) ώρα 12.30
Οι μετακινήσεις των Συνέδρων, από τα ξενοδοχεία διαμονής τους (PORTO RIO- TZAKΙ-FLORIDA BLUE BAY) προς το Συνεδριακό Κέντρο και η επιστροφή τους, θα γίνεται με λεωφορεία του Σ. Σ., σύμφωνα με το πρόγραμμα πού θα σας ανακοινωθεί κατά την άφιξη σας.
--- ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ: "ΜΙΑ ΠΡΟΒΑ ΜΕ ΜΑΕΣΤΡΟΥΣ" (διδάσκων Μο Κωστής Κωνσταντάρας)
Στην πρώτη συνάντηση, θα πραγματοποιηθεί ακρόαση, από τον διδάσκοντα, ώστε να επιλεγούν:
- Όσοι θα μετάσχουν στη "Χορωδία" που θα δημιουργηθεί, με βάση τη Μικτή Χορωδία των Μουσικών Συνόλων της ΔΕΗ ΑΕ αλλά και θα διευθύνουν,
- Όσοι θα μετάσχουν μόνον στη "Χορωδία" και
- Όσοι θα παρακολουθήσουν το εργαστήρι, μόνον ως ακροατές.
Θα είμαστε στη διάθεση σας, προκειμένου να σας ενημερώσουμε για τυχόν πρόσθετες πληροφορίες, πού αφορούν στη διαμονή σας, στην Πάτρα, κατά τη διάρκεια του διεθνούς Σ. Σ.
--- Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΛΙΒΩΚΑΣ (Συντονιστής) τηλ. 6944/913565
ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ (Υπεύθυνος Επιχειρησιακού Σχεδιασμού - Οργάνωσης - Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων) τηλ. 6945/294203
ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ (Καλλιτεχνικός Διευθυντής) τηλ. 6942/949373
ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΜΠΟΥΚΙΣΤΙΑΝΟΥ (Γραμματέας) τηλ. 6945/813354
Σας ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, καλό ταξίδι και καλή αντάμωση στο 1ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΧΟΡΩΔΙΑΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ-15ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΧΟΡΩΔΙΩΝ |